تاریخ‌سازی فودن با نزدیک کردن منچسترسیتی به قهرمانی لیگ انگلیس

تاریخ‌سازی فودن با نزدیک کردن منچسترسیتی به قهرمانی لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن پس از گلزنی برای منچسترسیتی مقابل وستهام، تاریخ سازی کرد.

به گزارش فوتبالی، تکلیف  رقابت داغ منچسترسیتی و آرسنال برای قهرمانی لیگ انگلیس، تا ساعاتی دیگر مشخص می شود. آرسنال امیدوار است که وستهام بتواند از سیتی امتیاز بگیرد هر چند که فودن در دومین دقیقه، گل اول را زد تا امیدهای تیم آرتتا کمرنگ تر شود.  بازیکن انگلیسی توپ را به گوشه محوطه جریمه حریف برد و گلزنی کرد تا تاریخ سازی کند.

در حقیقت فیل فودن توانست به رکورد شش گل با شوت از بیرون محوطه جریمه در لیگ انگلیس در این فصل برسد. در طول تاریخ لیگ انگلیس هرگز نشده که بازیکنی از منچسترسیتی این تعداد گل با شوت از بیرون محوطه جریمه به ثمر برساند.  فودن در دقیقه هجدهم بازی گل دوم را هم زد تا امید هواداران آرسنال کمتر و کمتر شود. در واقع انها در دقایق آینده به یک معجزه نیاز دارند تا همچنان شانسی برای قهرمانی لیگ انگلیس داشته باشند. آرسنال از طرفی فعلا در 25 دقیقه آغازین نتوانسته در مقابل اورتون گلزنی کند.

در هر صورت در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و تا ساعت 20:30 و پایان دو بازی، اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما در حال حاضر به نظر می رسد که کفه ترازو به سوی گواردیولا و تیمش سنگینی می کند که در این میان، فودن خوش درخشیده است.

4125