نساجی و تعیین سه سرنوشت

نساجی و تعیین سه سرنوشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس بعد از آلومینیوم و سپاهان، جایی برای اشتباه سوم ندارد و شکست دادن تیمی که برای بقا محکوم به برد است آخرین راه نجات این مربی برزیلی است.

به گزارش فوتبالی، در میان حریفان استقلال و پرسپولیس در این چند هفته باقی‌مانده یک نام مشترک دیده می‌شود. نساجی مازندران حریفی است که باید در این هفته‌ها مقابل سرخابی‌ها به میدان برود و برد و باختش تاثیر زیادی در سرنوشت آنها و همچنین سرنوشت خودش دارد. تیمی که اگرچه با 2 برد متوالی و ارزشمند از جمع سه تیم انتهای جدول خارج شد اما همچنان خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند و برای هر چه دورتر شدن این خطر باید بیشتر و بیشتر امتیاز بگیرد.

شاگردان ساکت الهامی به دنبال این هستند تا بعد از شکست دادن تراکتور و ذوب‌آهن حالا پرسپولیس را هم به همان سرنوشت دچار کنند؛ کاری که تاکنون در لیگ برتر موفق به انجام آن نشدند. 

آنها برای ماندن در لیگ اما نیاز به انجام کارهایی دارند که شاید تا الان انجام نداده‌اند. یکی از مهره‌های تعیین‌کننده نساجی در این بازی‌ها هم یک دروازه‌بان برزیلی است. لوآن پولی گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد. پولی به همراه 10 بازیکن دیگر نساجی این روزها سرنوشت‌سازترین تیم لیگ هستند.

 تیمی که هم باید سرنوشت خودش را به بهترین شکل بنویسد و هم با اقتدار به میدان برود و سرنوشت سرخابی‌ها را هم کاملا عادلانه و به دور از حرف و حدیث رقم بزند.

ساکت الهامی نیم‌فصل اول در مس‌رفسنجان با یک تساوی، 2 امتیاز از سرخپوشان گرفت. آیا این اتفاق دوباره رقم خواهد خورد؟

4326