برترین گلزنان فصل استقلال کابوس نساجی می‌شوند؟(عکس)

برترین گلزنان فصل استقلال کابوس نساجی می‌شوند؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی با چهره‌ای کاملا جدی در تمرین روز گذشته آبی‌ها شرکت کردند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در آخرین بازی خارج از تهران خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر باید سه شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی برود و برای حفظ صدرنشینی و ماندن در رتبه اول جدول رده‌بندی چاره‌ای جز شکست دادن نساجی ندارد.

آبی‌ها به خوبی می‌دانند که نساجی تحت هدایت ساکت الهامی هیچ نشانه‌ای از نساجی تحت هدایت مهدی رحمتی ندارد و قرمزهای مازنی در هفته‌های اخیر کاملا متحول شده‌اند و حتی اگر کمی خوش شانس بودند موفق به متوقف کردن پرسپولیس در قائمشهر می‌شدند.

استقلال اگر می‌خواهد در جنگ قهرمانی با پرسپولیس شکست نخورد و در پایان فصل به پنجمین جام لیگ برتری خود برسد باید در تقابل با نساجی دست پر از میدان خارج شود و قدر تک تک موقعیت‌های به‌دست آمده را بداند. 

مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو که در این فصل نمایش بسیار خوبی در خط حمله استقلال داشته‌اند و به خوبی توانسته‌اند گره‌گشا باشند جمعا در لیگ بیست و سوم 12 بار برای آبی‌ها گلزنی کردند و هر کدام با 6 گل زده برترین گلزنان فصل این فصل استقلال محسوب می‌شوند؛ قطعا این دو نفر در جدال با نساجی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت و می‌توانند با اثرگذاری مثبت خود تیم‌شان را به سمت هجدهمین برد فصل هل بدهند. 

9098