کریستیانو رونالدو الگوی هافبک جوان چلسی است

کریستیانو رونالدو الگوی هافبک جوان چلسی است

پایگاه خبری فوتبالی- نونی مادوئکه، هافبک جوان چلسی، در الگوی الهام‌ بخش خود را کریستیانو رونالدو را نامید.

به گزارش فوتبالی، نونی مادوئکه از کریستیانو رونالدو به عنوان الهام بخش زندگی فوتبالی خود یاد کرد و ادعا کرد که در عین حال سعی می کند از سبک بازی کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور الگوبرداری کند. این بازیکن ۲۱ ساله که در ژانویه ۲۰۲۳ با ۳۰ میلیون پوند از پی اس وی آیندهوون به چلسی پیوست و اکنون پیشرفت چشمگیری در فوتبال خود داشته است و با ثبت دو گل و دو پاس گل در پنج بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته است. او به تدریج با اعتماد مائوریسیو پوچتینو وارد ترکیب چلسی شد و اعتراف کرد که در کودکی و نوجوانی از بازیکنانی مانند رونالدو، امباپه و وینیسیوس الگوبرداری کرده است.

 مادوئکه در مصاحبه ای با ESPN اظهار داشت: "البته که بازیکن الهام بخش اصلی برای من رونالدو بود البته زمانی که من کمی جوانتر بودم، اما در حال حاضر کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور را دنبال می کنم و من این نوع بازیکنان را دوست دارم و سعی می کنم از آنها الگوبرداری کنم. آنها بسیار تعیین کننده هستند."

 انتقال مادوئکه به چلسی یک گام مهم در حرفه او بود و باعث شد از لیگ هلند به فضای رقابتی تر لیگ برتر انگلیس منتقل شد. علیرغم بالا رفتن سطح رقابت، مادوئکه پس از شروعی سخت، خود را به خوبی با لیگ برتر انگلیس انطباق داده و پوچتینو را دلیل اوج گیری خود می داند.

مادوکه گفت: "از نظر من پوچتینو بسیار فنی است و خیلی رک است. من فکر می‌کنم او می‌خواهد واقعاً به من کمک کند و روش روشنی برای انجام این کار دارد که من در مورد او تحسین می‌کنم. البته او از همان ابتدای فصل به من کمک کرد."

۱۰۰۹