نساجی به دنبال اولین شکست استقلال در وطنی!

نساجی به دنبال اولین شکست استقلال در وطنی!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته بیست و هشتم باید مهمان نساجی در قائم شهر باشد. مصافی که برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش فوتبالی، مصاف استقلال و نساجی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم خواهد بود. استقلال صدرنشین باید برنده باشد تا اختلاف یک امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کند وگرنه با یک لغزش کوچک ممکن است در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها، همه چیز را از دست دهد. از طرفی نساجی هم باید برنده باشد تا اختلاف خود با منطقه سقوط را حفظ کند و امیدهایش برای بقا زنده بماند. اما با توجه به آمار دیدارهای گذشته استقلال شانس بیشتری برای برد دارد.   

نساجی و استقلال تا به این جای کار در تاریخ لیگ برتر، 11 بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که 5 برد سهم استقلال بوده و 6 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. نساجی حتی یک پیروزی هم در مصاف رودر رو با آبی‌پوشان پایتخت نداشته است. از نکات جالب تقابل آن‌ها نیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که اولین دیدار آن‌ها در لیگ برتر، در هفته هفتم لیگ هجدهم انجام شد که سرمربی فعلی استقلال هم در آن مسابقه حضور داشت! مصافی که در 31 شهریور 97 و با سرمربی گری جواد نکونام برای نساجی انجام شد و حالا پس از نزدیک به 6 سال، نکونام باید در مقابل نساجی قرار بگیرد.  

نکونام تا قبل از این بازی نیز 9 بار در مقابل نساجی قرار گرفته است که 4 برد، 4 باخت و یک تساوی آمار مسابقات نکونام در مقابل نساجی است. او همچنین تا به حال 7 بار نیز با ساکت الهامی دیدار داشته که 3 بار پیروز میدان بوده؛ دو بار باخته و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است . 

ساکت الهامی، سرمربی نساجی نیز تا به امروز 9 بار تیم‌هایش را به مصاف استقلال فرستاده که تنها دو بار پیروز میدان بوده و 3 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و چهار بازی را هم به استقلال واگذار کرده است.

7899