رمضانی به دنبال تکرار یک خاطره خوش؛ گل حساس را بزن!

رمضانی به دنبال تکرار یک خاطره خوش؛ گل حساس را بزن!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی به دنبال بازگشت به جایگاه اصلی خود در ترکیب استقلال است. 

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی فصل پرفراز و نشیبی را با پیراهن استقلال دنبال می‌کند. او در حالی که قرار بود ابتدای فصل از جمع آبی‌ها جدا شود و به تراکتور بپیوندد به یکباره با عوض شدن تصمیم کادر فنی در استقلال ماندگار شد تا یک فصل عجیب را سپری کند. 

ستاره بلندقامت استقلال که سابقه بازی با پیراهن تیم‌های ملوان، سایپا و پرسپولیس را در لیگ برتر دارد در فصل جاری جمعا به عنوان بازیکن اصلی و تعویضی 21 بار به میدان رفته و آمار خوب 3 گل و 3 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است؛ رمضانی که در دو بازی قبلی استقلال نیمکت‌نشین بود و در نیم فصل دوم همواره به عنوان بازیکن تعویضی مجال چند دقیقه بازی در دقایق پایانی مسابقه را پیدا کرده امیدوار است در بازی حساس مقابل تراکتور هم فرصت بازی کردن را پیدا کند و بتواند با گل زدن یا دادن پاس گل، روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد. 

این مهاجم 31 ساله آخرین بار در برابر نساجی پایش به گلزنی باز شد و 130 روزی می‌شود با گل زدن قهر کرده است. رمضانی در قهرمانی رویایی دو فصل قبل استقلال با گلزنی در برابر شهرخودرو در دقایق پایانی مسابقه حکم قهرمانی استقلال را امضا کرد و این تیم را در نزدیک‌ترین فاصله با جام قهرمانی قرار داد؛ حالا باید ببینیم او می‌تواند دوباره دست به چنین کاری بزند یا همچنان در حسرت طولانی مدت خود گرفتار خواهد ماند. 

9098