روند نزولی پیکان در نیم‌فصل دوم؛ تقصیر پرسپولیس است!

روند نزولی پیکان در نیم‌فصل دوم؛ تقصیر پرسپولیس است!

پایگاه خبری فوتبالی- چه اتفاقاتی باعث شد که پیکان علیرغم نتایج خوبی که در نیم‌فصل دوم گرفته بود، به منطقه سقوط نزدیک شود؟ 

به گزارش فوتبالی، روند نتایج پیکان در بازیهای دور برگشت به دو قسمت قبل و بعد از بازی با پرسپولیس تقسیم می‌شود. شاگردان غلامرضا عنایتی در نیم‌فصل دوم تا اینجای کار در 12 مسابقه به میدان رفته‌اند که ششمین مسابقه آنها در مقابل پرسپولیس بوده است. آنها تا قبل از بازی با پرسپولیس در پنج دیدار خود 3 تساوی و 2 برد( یکی از این دو برد، مقابل سپاهان و در اصفهان بود) کسب کرده بودند تا از 15 امتیاز موجود، موفق به کسب 9 امتیاز شوند. 

برای عنایتی و تیمش، همه چیز تا هفته بیست و یکم و بازی با پرسپولیس خوب بود اما باخت به پرسپولیس در این هفته، نه تنها اولین باخت آنها در نیم‌فصل دوم را رقم زد بلکه استارت روند نزولی خودروسازان، از آن بازی زده شد.

پیکان بعد از آن بازی، در 6 مسابقه‌ای که انجام داده، فقط یک بار برنده شده و از 18 امتیاز ممکن، تنها 5 امتیاز گرفته است. این اتفاقات دست به دست هم داد تا پیکان به منطقه سقوط جدول نزدیک شود.

پیکان در سه هفته آخر، بازیهای سختی دارد. آنها در هفته بیست و هشتم باید میزبان تراکتور باشند که به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و تمام توان خود را به کار خواهد بست تا سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد. در هفته بیست و نهم پیکان در اهواز به مصاف فولادی می‌رود که فانوس به دست است و مثل پیکان، هر بازی برایش حکم فینال دارد.

 در هفته آخر هم شاگردان عنایتی میزبان استقلال هستند و اگر تا هفته آخر تکلیف قهرمان لیگ مشخص نشده باشد، استقلال هر کاری خواهد کرد تا جام قهرمانی بالای دست سیدحسین حسینی برود.

 7899