حمایت ستاره فرانسوی چلسی از کادر فنی این تیم

حمایت ستاره فرانسوی چلسی از کادر فنی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- مالو گوستو ستاره فرانسوی چلسی در این فصل، پس از برد مقابل برایتون اذعان داشت که چلسی راه موفقیت را پیدا کرده و او از کادر فنی تیم حمایت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی با برتری در بازی مقابل برایتون کسب سهمیه اروپایی خود را قطعی کرد و حالا حتی با کسب سه امتیاز در بازی آخر مقابل بورنموث و باخت تاتنهام مقابل شفیلد یونایتد می‌تواند به رتبه‌ی پنجم جدول نیز برسد.

مالو گوستو مدافع راست فرانسوی آبی‌ها پس از پایان بازی مقابل برایتون اذعان داشت که چلسی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و با وجود استعدادهایی که در این تیم وجود دارند کسب نتایج خوب چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسیده است.

گوستو در ادامه گفت: شروع این فصل برای ما خیلی خوب نبود. با اینکه ما از قبل می دانستیم که شروع فصل کمی پیچیده خواهد بود. اما حالا باید با فرم و عملکردی خوب آن را به پایان برسانیم و این کاری است که در چند بازی اخیر انجام دادیم. او در حمایت از کادر فنی و مائوریسیو پوچتینو گفت: همه‌ی بازیکنان باید پشت مربی و کادر او باشیم و این مهم‌ترین چیز است. به نظرم به همین دلیل است که در چند بازی اخیر پیشرفت کرده‌ایم و عملکرد خوبی داشتیم. و حالا ما فقط باید تا پایان بازی با بورنموث کنار هم بمانیم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

مالو گوستو در این فصل با وجود مصدومیت‌هایی که داشت عملکرد بسیار خوبی در چلسی داشته است. این مدافع راست ۲۰ ساله در ۳۶ بازی برای چلسی در این فصل، ۹ پاس گل را به ثبت رسانده است و به خوبی جای خالی ریس جیمز که بازی‌های زیادی را در این فصل از دست داد پر کرده است.

۱۴۲۸