اصرار سلیمی بعد از شکستن بینی؛ می‌خواهم با «گارد» بازی کنم

اصرار سلیمی بعد از شکستن بینی؛ می‌خواهم با «گارد» بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع استقلال علیرغم شکستگی بینی‌اش قصد ندارد تمرین‌ها و مسابقات تیمش را رها کند.

به گزارش فوتبالی، ایمان سلیمی روز دوشنبه یکی از مهم‌ترین گل‌های این فصل استقلال را زد. در حالی که به نظر می‌رسید کار استقلال در مقابل فولاد خوزستان گره خورده است اما سلیمی روی ضربه کرنر با یک ضربه سر دروازه شهاب گردان را باز کرد.

استقلالی‌ها این گل را تا آخر مسابقه حفظ کردند تا با 3 امتیازی که از این جدال گرفتند 60 امتیازی شوند و دوباره صدر جدول را از پرسپولیسی که 59 امتیازی شده بود پس بگیرند. با گل مهمی که سلیمی زد استقلال در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

اما در همان بازی اتفاق بدی هم برای گلزن استقلال افتاد. در یک نبرد هوایی با بازیکن فولاد، بینی سلیمی به شدت ضربه خورد و معاینات بعد از مسابقه نشان داد بینی این بازیکن شکسته است! این اتفاق می‌توانست باعث شود سلیمی از تمرین یا بازی‌های آینده استقلال دور بماند. اما ظاهرا خود سلیمی اصرار دارد در هفته‌های آخر لیگ به تیمش کمک کند.

سلیمی امروز به ایفمارک رفته بود تا نظر پزشک متخصص را در این باره بداند. اما او به کادر فنی استقلال گفته است که می‌خواهد با همین شرایط در تمرینات و مسابقات بعدی استقلال حاضر باشد. اما این اتفاق حداقل نیازمند یک محافظ بینی است که باید روی صورت او قرار بگیرد. سلیمی البته با این موضوع هم مشکلی ندارد و حاضر است با همین «گارد» بینی تا پایان فصل برای استقلال بازی کند. 

1359