گواردیولا کسی است که درباره آینده بازیکن بارسلونا تصمیم می‌گیرد

گواردیولا کسی است که درباره آینده بازیکن بارسلونا تصمیم می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو در حال حاضر به طور قرضی در بارسلونا بازی می کند اما در اصل بازیکن منچستر سیتی است و با به پایان رسیدن فصل جاری قرارداد قرضی او در بارسا تمام می شود و باید به منچسترسیتی برگردد تا دوباره درباره او تصمیم گیری شود.

به گزارش فوتبالی ، کانسلو تا سال 2027 با منچستر سیتی قرارداد دارد. این مدافع کناری پرتغالی با پپ گواردیولا مشکلاتی را در منچستر سیتی داشته است و همین قضیه موجب شده است که او به طور قرضی جمع سیتیزن ها را ترک کند. در حقیقت گواردیولا کایل واکر را به کانسلو ترجیح می داد. یک بار هم کانسلو در جلسه ای که گواردیولا در حال صحبت کردن بوده است، با هدفون آهنگ گوش می داده است و به حرف های گواردیولا بی توجه بوده است.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی منچستر سیتی مقابل برایتون درباره آینده ژائو کانسلو گفت:" در مورد آینده او حرفی زده نشده است. آخر فصل درباره او تصمیم می گیریم و اوضاعش مشخص می شود."

در حقیقت از این حرف ها می توان فهمید که پپ گواردیولا کسی است که درباره آینده کانسلو تصمیم گیری خواهد کرد که آیا این بازیکن می تواند دوباره در منچسترسیتی حضور داشته باشد یا این که باز هم باید به طور قرضی به تیم دیگری برود و یا در بارسا بماند.

1471