قابی جالب از تقابل مارسلو و آرین روبن در لیگ قهرمانان اروپا

قابی جالب از تقابل مارسلو و آرین روبن در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم رو در رو شدند.

به گزارش فوتبالی ، در بازی رفت بایرن مونیخ - رئال مادرید در آن فصل از رقابت ها، مادریدی ها موفق شدند در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. در بازی برگشت هم رئال مادرید توانست با نتیجه چهار بر دو بایرن مونیخ را شکست بدهد و به این ترتیب راهی دور بعدی رقابت ها شود. رئال مادرید در نهایت در فصل 2016/17 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.

یکی از دیدنی ترین رویارویی ها در آن بازی ها، تقابل آرین روبن و مارسلو بود. در آن زمان آرین روبن وینگر راست بایرن مونیخ بود و در رئال مادرید هم مارسلو مدافع چپ بود. در واقع این دو بازیکن روبروی هم قرار می گرفتند و مارسلو وظیفه مهار آرین روبن را داشت. این تصویر را صفحه رسمی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

در این فصل از رقابت ها یعنی فصل 2023/24، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شوند و باید دید که در این بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1471