آخرین شرایط کفش طلای 2024؛ برنده مشخص است!

آخرین شرایط کفش طلای 2024؛ برنده مشخص است!

پایگاه خبری فوتبالی - تکلیف کفش طلای 2024 تقریبا مشخص شده است و در فاصله حداکثر چهار بازی به پایان لیگ های بزرگ اروپایی، خیلی بعید است که کسی بتواند این عنوان را از هری کین برباید.

به گزارش فوتبالی، هری کین با گل اخیری که برای بایرن مونیخ در مقابل اشتوتگارت به ثمر رساند، در لیگ آلمان 36 گله شد. کین با اختلاف زیادی نسبت به رقبایش در صدر جدول کفش طلا قرار گرفته است. کین هنوز دو بازی دیگر فرصت دارد تا گلهای بیشتری بزند و رکوردش را دست نیافتنی کند.

در حال حاضر، کیلیان امباپه با 26 گل در تعقیب اوست. مهاجم فرانسوی باید در سه بازی بعدی در لیگ فرانسه حداقل 11 گل بزند و امیدوار باشد که هری کین دیگر گل نزند تا مانع از رسیدن جایزه به بازیکن انگلیسی بشود. از سویی ارلینگ هالند نیز 25 گله است. مهاجم نروژی نیز باید در سه بازی بعدی 12 گل بزند و امیدوار باشد که ستاره انگلیسی گل نزند!

سرهو گیراسی از اشتوتگارت با 25 گل، اوپندا از لایپزیش با 24 گل، مارتینز از اینتر با 23 گل نیز در جدول کفش طلا حضور دارند اما به نظر می رسد که هیچ کدامشان شانسی برای رسیدن به کین ندارند.

هری کین از نظر تیمی، فصل خوبی در بایرن مونیخ ندارد و تنها امیدش این است که تیمش در برنابئو مقابل رئال مادرید پیروز شود و به فینال ومبلی برسد اما از نظر فردی، فصل درخشانی را به ثبت رسانده است.

written by: Sajjad Asadi Gharneh

4125