عکس؛ تجلیل از ستاره فرمول یک توسط زیدان

عکس؛ تجلیل از ستاره فرمول یک توسط زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان ستاره سابق تیم ملی فرانسه روز شنبه، هدیه ای را به دست مکس فرستاپن ستاره فرمول یک رساند.

به گزارش فوتبالی، زیدان یکی از تماشاگران مسابقات گرندپریکس در میامی بود.  بازیکن و سرمربی اسبق رئال مادرید از نزدیک مسابقات را تماشا کرد. فرستاپن در مسابقات شنبه توانست از رقبا جلو بیافتد و چارلز لکلرک و سرجیو پرز را شکست داد. زیدان در پایان مسابقه روی سن رفت و جایزه ای را به راننده هلندی  اهدا کرد.

ستاره 51 ساله سابق تیم ملی فرانسه در سه سال اخیر و از زمان ترک رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را به عهده نداشته است. اخیرا شایعاتی در مورد حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ و منچستریونایتد مطرح شده اما زیزو با هیچ کدام از این باشگاه ها به صورت رسمی مذاکره نکرده است. 

پس از شکست فرانسه در فینال جام جهانی 2022 گفته می شد که زیدان جانشین دشان خواهد شد اما در نهایت فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت که قرارداد سرمربی کنونی خود را تا ژوئن 2026 تمدید کند.  باید دید که آیا زیدان بالاخره به دنیای مربیگری ادامه می دهد یا به استراحت خودخواسته ادامه می دهد. در واقع در سالهای اخیر باشگاه های مختلفی با زیزو تماس گرفته اند اما او به آنها پاسخ منفی داده است.

4125