وقتی گولر به دنیا آمد، مودریچ چند ساله بود؟

وقتی گولر به دنیا آمد، مودریچ چند ساله بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نکات جالبی که در ترکیب رئال مادرید وجود دارد، اختلاف سنی قابل توجهی است که لوکا مودریچ با آردا گولر استعداد ترکیه ای مادریدی ها دارد.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ در آستانه 39 سالگی قرار دارد و شب گذشته در بازی رئال مادرید مقابل کادیز تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد که در رقابت های لالیگا برای مادریدی ها به میدان می رود.

آردا گولر در حال حاضر 19 سال و 2 ماه و 10 روز سن دارد. جالب این جا است که وقتی آردا گولر متولد شده است، لوکا مودریچ 19 سال و 5 ماه و 16 روز سن داشته است. یعنی وقتی گولر متولد شده است، سن لوکا مودریچ از سن کنونی آردا گولر هم بیشتر بوده است!

مودریچ در آن زمان که گولر متولد شده است در تیم دیناموزاگرب در فوتبال کرواسی مشغول به فعالیت بوده است. لوکا مودریچ در حال حاضر از سال 2012 در رئال مادرید حضور دارد و حالا در فصل آخر قرارداد خود با رئال مادرید قرار گرفته است و باید دید که این قرارداد او تمدید می شود یا این که آینده دیگری در انتظار لوکا مودریچ خواهد بود. خبر ها حاکی از آن است که لوکا مودریچ دوست دارد همچنان به مدت یک فصل دیگر در رئال مادرید بماند.

1471