بازیکن 31 ساله رئال مادرید که برای اولین بار قهرمانی در لیگ را تجربه کرد

بازیکن 31 ساله رئال مادرید که برای اولین بار قهرمانی در لیگ را تجربه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید در هفته سی و چهارم از رقابت های لالیگا با نتیجه سه بر صفر مقابل کادیز به پیروزی رسید و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد و از سوی دیگر ژیرونا موفق شد با نتیجه چهار بر دو بارسلونا را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، این نتایجی که شب گذشته به دست آمد، موجب شد تا رئال مادرید برای سی و ششمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لالیگا شود. مادریدی ها قهرمانی خود را در فصل 2023/24 از رقابت های لالیگا قطعی کردند و در این میان یکی از بازیکنان رئال مادرید که 31 سال سن دارد برای اولین بار در عمر حرفه ای خود قهرمان لیگ شد.

در حقیقت آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید تا حالا هرگز قهرمانی در هیچ لیگی را تجربه نکرده بود و برای اولین بار با رئال مادرید قهرمانی در لالیگا را تجربه کرد. رودیگر در تیم هایی مثل چلسی، اشتوتگارت و آ اس رم حضور داشته است اما هرگز قهرمان لیگ نشده بود و حالا با رئال مادرید قهرمان لیگ شد.

رودیگر در دو فصلی که در رئال مادرید حضور داشته است، پنج قهرمانی مختلف به دست آورده است و تنها جامی که او در رئال مادرید فتح نکرده است، لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید که در این فصل آن را هم به دست می آورد یا خیر. رودیگر با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

1471