بازگشت دایی به پرسپولیس؟ تکذیب شد

بازگشت دایی به پرسپولیس؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی به شایعه منتشرشده درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که رضا درویش در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس خبر ویژه‌ای به رسانه‌ها داد. اینکه اوسمار ویرا بعد از عملکرد خوبی که روی نیمکت پرسپولیس داشته، این شانس را دارد که فصل آینده هم نفر اول کادر فنی قرمزها باشد و قرار است برنامه‌اش را تحویل مدیران باشگاه بدهد.

در شرایطی که ادامه همکاری پرسپولیس با مربی برزیلی، به خاطر نوع بازی این تیم در نیم‌فصل دوم، اتفاقی باب میل هواداران قرمزها بود، این شایعه مطرح شد که رضا درویش علیرغم نشان دادن چراغ سبز به اوسمار ویرا برای ادامه همکاری، به دنبال این است که علی دایی را به پرسپولیس بیاورد. چهره‌ای که هر از گاهی، بحث بازگشت او به نیمکت پرسپولیس مطرح می‌شود و البته که تا امروز، خبری از بازگشت او نبوده است.

انتشار شایعه علاقه درویش به همکاری با دایی، واکنش چهره دوست‌داشتنی فوتبال ایران را به دنبال داشته است. علی دایی در مصاحبه کوتاهی که با سایت برنا داشته، درباره این موضوع گفته است:" اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد. انتشار این اخبار فقط برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس است. می‌خواهند قبل از بازی‌های مهم ما تمرکز پرسپولیس و اوسمار را بهم بزنند، اما ما وارد این بازی‌ها نمی‌شویم."

1984