تمجید گواردیولا از ستاره جوان تیمش

تمجید گواردیولا از  ستاره جوان تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی شب گذشته موفق شد تا به لطف هتریک فیل فودن، همچنان خود را در کورس قهرمانی لیگ جزیره نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا پس از نمایش درخشان فیل فودن، که منجر به پیروزی 1-4 تیمش مقابل استون ویلا شد، اذعان داشت که این ستاره انگلیسی می‌تواند هرکاری که می‌خواهد را در فوتبال انجام دهد. با وجود حضور ارلینگ هالند و کوین دی بروینه بر روی نیمکت، سیتی موفق شد تا با درخشش فودن، کار تیم امری را یکسره کند و از زیاد شدن فاصله اش با آرسنال و لیورپول خودداری کند.

پپ گواردیولا در ستایش عملکرد ستاره جوا تیمش در بازی با استون ویلا گفت:" چه می‌توانم بگویم؟ 3 گل. او خوب شروع نکرد اما فکر می‌کنم که گلی که زد به بهتر شدن حالش خیلی کمک کرد. وقتی فیل در منطقه میانی زمین بازی می‌کند، میل بیشتری به گل زدن نشان می‌دهد و امروز دوباره این را اثبات کرد. او می‌تواند هرکاری که بخواهد انجام دهد. او واقعا یک بازیکن با کیفیت است و ما این را می‌دانیم اما ذهن او هنوز برای یادگیری جا دارد، او باید بیشتر بازی را درک کند، باید روی نکات مختلف تمرکز کند، گاهی از کارهایی که باید در جنبه های تهاجمی و دفاعی انجام دهد دور می‌شود اما قطعا دارای یک موهبت و استعداد ذاتی است که خیلی خاص است."

2102