رسمی؛ ستاره سابق منچسترسیتی از سویا جدا شد

رسمی؛ ستاره سابق منچسترسیتی از سویا جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - خسوس ناواس از سویا جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه سویا در بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن در پایان فصل از سویا جدا می شود. بدین ترتیب کاپیتان سویا که رکورد دار تعداد بازی و تعداد جام در تاریخ این تیم (هشت قهرمانی) است، از آنها جدا می شود.

ناواس که در پاییز 39 ساله می شود، در مورد تمدید قراردادش جلسه ای با سویا نداشت. اشک های این بازیکن در زمان تعویض مقابل کادیز به خوبی نشان می داد که جدا شدنش قطعی است و بدین ترتیب دومین دوره او در باشگاه محبوبش از زمان بازگشتش در سال 2017 به پایان رسید. 

سویا هیچ پیشنهادی برای تمدید به خسوس ناواس نداده بود و بدین ترتیب این بازیکن حالا باید تصمیم بگیرد که از فوتبال بازنشسته شود یا به تیمی دیگر ملحق شود. ناواس بین دو دوره حضورش در سویا در منچسترسیتی نیز بازی کرده بود. او حالا شاید برای آخرین سالهای فوتبالش راهی لیگ عربستان شود تا بتواند که با قراردادی مناسب، آخرین سالها را سپری کند. 

ناواس نیز در ویدیویی  گفت:" هواداران سویا، امروز به هم تیمی هایم و باشگاه، تصمیم خود برای جدایی را اعلام کردم. تصمیم بسیار دشواری بود. از سویا و هوادارانش به خاطر محبتشان تشکر می کنم. بهترین لحظات زندگی ام را در سویا تجربه کردم و می خواهم با تمام وجودم تشکر کنم." 

4125