تعریف و تمجید ارلینگ هالند از سنگربان آلمانی منچسترسیتی

تعریف و تمجید ارلینگ هالند از سنگربان آلمانی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- استفن اورتگا، گلر آلمانی منچسترسیتی در آخرین دیدار سیتیزن‌ها مقابل تاتنهام قهرمان تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و تاتنهام هاتسپر به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت سیتیزن‌ها توانستند با 2 گل ارلینگ هالند پیروز شوند و صدر جدول را از آرسنال پس بگیرند. این برد در حالی به دست آمد که آبی‌های شهر منچستر مدت‌ها بود نتوانسته بودند در ورزشگاه خانگی تاتنهام بردی به دست بیاورند.

با این برد، حالا شاگردان گواردیولا به تنها 1 برد دیگر در هفته پایانی مقابل وستهام یونایتد نیاز دارند تا قهرمانی خود را برای چهارمین سال پیاپی مسجل کنند. اتفاقی که اگر بیافتد، منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند و تبدیل به اولین تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس می‌شود که توانسته 4 سال پیاپی قهرمانی لیگ شود.

در جریان پیروزی منچسترسیتی مقابل تاتنهام، عملکرد استفن اورتگا مورنو، سنگربان آلمانی منچسترسیتی در کسب این پیروزی نقش تاثیرگذاری ایفا کرد. او توانست دروازه خودش را مقابل سفیدهای شمال لندن بسته نگه دارد و از یک آزمون سخت سربلند بیرون آمد. او در دقایق پایانی بازی یک موقعیت خوب گلزنی را از تاتنهام گرفت. در حالی که سون هیونگ مین با اورتگا در موقعیت تک به تک قرار داشت، گلر سیتیزن‌ها موفق شد ضربه ستاره کره‌ای را با پای خود مهار کند و مانع گل خوردن تیمش شود.

حالا ارلینگ هالند، ستاره این روزهای منچسترسیتی در خصوص عملکرد اروتگا گفت: «درباره او چه می‌توان گفت؟ اورتگا یک گلر عالی و البته یک مرد فوق‌العاده است.»

1428