حمله شدید بازیکن باتجربه بایرن مونیخ به هم‌تیمی‌هایش

حمله شدید بازیکن باتجربه بایرن مونیخ به هم‌تیمی‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر بازیکن باتجربه بایرن مونیخ در پی شکست تیمش مقابل لورکوزن در روز شنبه، مصاحبه ای انفجاری داشت.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با نتیجه سه بر صفر در مقابل لورکوزن شکست خورد و فرصت صدرنشینی را از دست داد. یوسیپ استانیشیچ مقابل تیم اصلی خود گلزنی کرد و الکس گریمالدو و فریمپونگ دیگر گلزنان بودند.  لورکوزن حالا فاصله خود را با مدافع عنوان قهرمانی به پنج امتیاز رساند. آنها در این فصل در بوندسلیگا بی شکست بوده اند و در هفده تا از 21 بازی خود در لیگ آلمان پیروز شده اند. ژابی آلونسو فصل شگفت انگیزی داشته است و روی نیمکت لورکوزن خوش درخشیده است. 

توماس مولر در پایان بازی در مورد شکست بایرن مونیخ گفت:" البته که نشانه هایی درون زمین وجود داشت. راستش را بخواهید، حس می کنم که به فنا رفتیم. چیزی که در بازیکنان وجود نداشت، شهامت بود. در تمرینات به مراتب رفتار و عملکرد بهتری داریم. مشکلی نیست که فشار را تحمل کنی اما باید انرژی و آزادی داشته باشی. این چیزی است که در بازی ما کم است. گاهی باید در مورد خود ما بازیکنان صحبت شود، نباید فقط در مورد مربی صحبت شود. بازیکنان ملی پوشی در بالاترین سطح داریم و باید سطح بازی خود را بالا ببریم." 

توماس توخل نیز گفت:" قرار نیست که ناامید شویم. فاصله با لورکوزن بیشتر شده اما نباید در ادامه رفتار خود را تغییر بدهیم. باید به تلاش ادامه بدهیم و همان طور که مولر گفت، با رفتار متفاوتی ظاهر شویم."

4125