برنامه دیگو سیمئونه برای تقویت اتلتیکو مادرید

برنامه دیگو سیمئونه برای تقویت اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه با وجود از دست دادن 3 بازیکن خود در خط دفاع به صورت یکجا، اتلتیکو مادرید را با برنامه‌ای جایگزین در کورس قهرمانی نگه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در ژانویه سال جاری از تعداد بازیکنان خود می‌کاهد که بخشی به صورت داوطلبانه و بخشی علیرغم خواسته آنها انجام می‌شود. چالار سویونجو پس از یک دوره ناامید کننده در پایتخت اسپانیا، قرار است به صورت قرضی به فنرباغچه برود، در حالیکه سزار آزپیلیکوئتا دیگر گزینه دفاعی، به نظر می‌رسد که بخش اعظم بقیه فصل را پس از مصدومیت در بازی مقابل رئال مادرید در کوپا دل ری از دست بدهد. علاوه بر این دو بازیکن، خاوی گالان نیز قرار است به صورت قرضی به ویارئال انتقال پیدا کند.

همه این جدایی ها باعث می‌شود که تیم دیگو سیمئونه در خط دفاعی احساس ضعف کند، اما بنابر گزارش مارکا، سیمئونه هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن بازیکن جدید به تیم در منطقه دفاعی ندارد. 

در عوض، رینیلدو در زمان بازگشت از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به عنوان گزینه پنجم تیم در خط دفاعی در نظر گرفته خواهد شد و اکسل ویتسل اکنون کاملاً در نقش یک دفاع مرکزی عمل می‌کند. این کاهش هزینه مزیت‌هایی هم برای قرمز و سفیدپوشان مادرید به همراه دارد که به سیمئونه و کادر فنی اجازه می‌دهد تا دست بازتری برای جذب بازیکنان جدید برای پست‌های مختلف داشته باشند و با توجه به خبرهای منتشر شده، احتمال پیوستن مویز کین در چند روز آینده به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید وجود خواهد داشت.

1369