هافبک اسپانیایی الاهلی عربستان به دنبال بازگشت به لالیگا

هافبک اسپانیایی الاهلی عربستان به دنبال بازگشت به لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل ویگا، هافبک جوان اسپانیایی یکی از سرشناس‌ترین بازیکنانی بود که تابستان گذشته راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شد.

به گزارش فوتبالی، انتقال گابریل ویگا به الاهلی عربستان، یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقالات تابستان گذشته فوتبال جهان بود. بازیکنی که تا ماه‌ها توسط بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا رصد می‌شد، سرانجام در تصمیمی عجیب راهی الاهلی عربستان شد.

گابریل ویگا در سلتاویگو رشد کرد و توانست در سطح اول فوتبال اسپانیا خودش را مطرح کند. این بازیکن جوان اسپانیایی به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد و به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین بازیکنان در فوتبال اسپانیا و اروپا شناخته می‌شد. رئال مادرید، بارسلونا، چلسی و چندین باشگاه بزرگ دیگر شرایط او را زیر نظر داشتند.

او در این فصل نتوانست عملکرد چندان درخشانی در ترکیب الاهلی داشته باشد و حالا تصمیم گرفته است پس از یک فصل، دوباره به فوتبال اروپا بازگردد. گفته می‌شود که اتلتیکو مادرید، می‌تواند یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن اسپانیایی برای فصل آینده باشد. هرچند که باید گفت الاهلی عربستان برای فروش این بازیکن احتمالا مبلغ بالایی درخواست خواهد کرد و باید دید آیا اتلتیکو مادرید از پس برآورده ساختن انتظارات مالی باشگاه عربستانی برمی‌آید یا خیر؟

پیش‌بینی می‌شود که سائول در تابستان امسال از جمع سرخپوست‌های شهر مادرید جدا شود. همچنین کوکه نیز مهره‌ای قابل اتکا به شمار نمی‌رود و اگر قرار باشد در اتلتیکو بماند، احتمالا فصل آینده دقایق کمی برای بازی به دست بیاورد.

به نقل از رسانه‌های عربستانی، گابریل ویگا در حال مذاکره با مدیران اتلتیکو مادرید است. همچنین گفته شده است که یک باشگاه لندنی نیز خواهان به خدمت گرفتن او است.

1428