هم‌تیمی سردار آزمون راهی اتلتیکو مادرید می‌شود؟

هم‌تیمی سردار آزمون راهی اتلتیکو مادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا مهاجم 30 ساله آرژانتینی رم برای فصل آینده دوباره مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی که رقم فسخ قراردادش فقط دوازده میلیون یوروست، در دو بازی اخیر تیمش مقابل آتالانتا و لورکوزن به میدان نرفته است و رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که رم به دنبال فروش این بازیکن است. سیمئونه از مدتها پیش به دنبال خرید دیبالا بوده و حالا شاید بالاخره به آرزویش برسد و هموطنش را به خدمت بگیرد.

دیبالا در زمستان گذشته نیز مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار داشت. بازیکن آرژانتینی در این فصل در تیم ایتالیایی با شانزده گل و ده پاس گل در 35 بازی آمار خوبی داشته است. 

رقم فسخ قرارداد دوازده میلیونی دیبالا باعث می شود تا بسیاری از تیم ها از خرید او استقبال کنند چرا که چنین قیمتی برای بازیکنی با توانایی های دیبالا بسیار اندک به نظر می رسد. 

سیمئونه قبلا در مصاحبه ای در مورد دیبالا گفته بود:"در یک رستوران با دیبالا مواجه شدم. با هم صحبت می کردیم و نظرم را در موردش به او گفتم. بازیکن فوق العاده ایست. او در حال شام خوردن با دو تا از دوستانش بود و من هم تنهایی داشتم شام می خوردم." 

4125