قهرمانی نیم فصل، جذب سیلوا، قهرمانی در پایان فصل؛ تاریخ برای استقلال تکرار می شود؟

قهرمانی نیم فصل، جذب سیلوا، قهرمانی در پایان فصل؛ تاریخ برای استقلال تکرار می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تاریخ برای استقلال تکرار می شود؟

به گزارش فوتبالی، رافائل سیلوا مدافع برزیلی پس از تقریبا 1 سال و 6 ماه جدایی، روز گذشته به صورت رسمی مجددا به استقلال پیوست تا در نیم فصل دوم و فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند.

سیلوا پس از پایان فصل گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از جمع آبی ها جدا شد و حالا یکبار دیگر قرار است به تهران سفر کند و برای استقلال به میدان برود. این مدافع برزیلی برای اولین بار پس از اعزام محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت سربازی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم با قراردادی تا پایان فصل به استقلال ملحق شده بود.

نکته جالب توجه در خصوص پیوستن سیلوا به استقلال، زمان ملحق شدن او به جمع آبی ها است. این مدافع همانند بار نخستی که به استقلال پیوست، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار است به ایران بیاید، ضمن اینکه در آن فصل استقلال در پایان هفته پانزدهم با 35 امتیاز قهرمان نیم فصل شده بود. در این فصل لیگ برتر هم آبی ها با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل شده‎‌اند.

تکه اول و دوم پازل قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم که قهرمانی نیم فصل و جذب سیلوا بود، کنار هم قرار گرفته‌اند، و حالا باید دید تکه سوم این پازل که قهرمانی در پایان فصل است شکل می گیرد یا نه. اگر این اتفاق رخ دهد تاریخ برای استقلالی ها تکرار می شود.

2636