فروش باشگاه اتلتیکو مادرید، شایعه یا واقعیت؟

فروش باشگاه اتلتیکو مادرید، شایعه یا واقعیت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در پی انتشار خبرهایی مبنی بر پیشنهاد استفن راس، یک از مالکان باشگاه های حاضر در NFL برای خرید اتلتیکو مادرید اسپانیا، رئیس سرزو قاطعانه اعلام کرد که اتلتیکو مادرید فروشی نیست.

به گزارش فوتبالی، اوایل هفته جاری خبرهایی مبنی بر قابل خرید بودن باشگاه اتلتیکو مادرید در رسانه ها منتشر شد و در رأس خبرها چهره ای سرشناس دیده می شد و آن کسی نبود جز استفن راس، مالک باشگاه میامی دلفینز NFL که یکی از سرمایه داران آمریکایی محسوب می شود. استفن راس چندی پیش از علاقه خود به خرید باشگاه آث میلان ایتالیا هم خبر داده بود، اما حالا به نظر می رسد او تمرکز خود را به سمت اسپانیا و خرید اتلتیکو مادرید معطوف کرده است، هر چند نمی توان قاطعانه درباره صحت و سقم این خبر نظر داد.

با انتشار این خبرها که شایعه یا واقعیت بودن آنها هنوز معلوم نیست، انریکه سرزو، مالک باشگاه اتلتیکو مادرید در مصاحبه بعد از بازی چهارشنبه شب این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو بسیار قاطعانه اعلام کرد: "قبل از اینکه هر سوالی بپرسید باید موضوعی را عنوان کنم و دوبار هم می گویم، اتلتیکو مادرید فروشی نیست. اتلتیکو مادرید فروشی نیست. هیچ مذاکره ای انجام نشده و نخواهد شد و با هیچ شخص یا شرکتی صحبتی نداشته ایم." با عملکرد خوبی که دیگو سیمئونه و شاگردانش تا این لحظه از لالیگا و UCL داشتند، اینگونه شایعات را باید از کادر فنی و بازیکنان تیم دور نگه داشت و رئیس سرزو این کار را انجام داد و قرمز و سفید پوشان مادریدی دوباره در آرامش کامل می توانند در متروپولیتانو افتخار آفرینی کنند.

1369