توصیه ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی به امباپه: به رئال مادرید نرو

توصیه ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی به امباپه: به رئال مادرید نرو

پایگاه خبری فوتبالی - سمیر نصری هم وطن کیلیان امباپه و ستاره سابق تیم های آرسنال و منچسترسیتی به او توصیه کرد که در پاریسن ژرمن بماند و به پیشنهاد رئال مادرید جواب منفی دهد.

به گزارش فوتبالی، در چند ماه گذشته، صحبت های زیادی راجع آینده کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن به گوش رسیده. قرارداد او در پایان فصل به اتمام می رسد و کیلیان امباپه می تواند در ماه ژانویه، با تیم هایی که خواهان او هستند مذاکره کند و حتی پیش قراردادی به امضا برساند. یکی از تیم هایی که به شدت، امباپه را می خواهد، رئال مادرید است. فلورنتینو پرز بارها اعلام کرده که می خواهد این ستاره 24 ساله را به لوس بلانکوس ببرد و در این مقطع به نظر می رسد که آرزوی او فاصله زیادی با واقعیت ندارد. 

حالا سمیر نصری در این باره گفت: "امباپه متولد پاریس است. اگر من جای او بودم، دوست داشتم در پی اس جی بمانم تا اینکه به رئال مادرید بروم تا قهرمان چمپیونز لیگ شوم. اگر در زمان حضور من در مارسی، قطر این باشگاه می خرید، من هیچ وقت از مارسی نمی رفتم. فکر می کنم بهتر است پادشاه سرزمین خودت باشی." 

چند روز قبل رئال مادرید بیانیه ای درباره شایعات اخیر صادر و اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با سران پی اس جی برای امباپه نداشته است.

4416