دست رد تیم مسی به دروازه بان سابق رئال مادرید

دست رد تیم مسی به دروازه بان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی تمایلی به جذب کیلور ناواس ندارد.

به گزارش فوتبالی، تاتا مارتینو دروازه بان کاستاریکایی اعلام کرد که اینتر میامی در این فصل همچنان برای دروازه روی دریک کالندر و دوس سانتوس حساب خواهد کرد و بدین ترتیب خبری از جذب ناواس نیست.

ناواس با اتمام قراردادش با پی اس جی به بازیکن ازاد تبدیل می شود وشایعات زیادی در مورد حضورش در لیگ آمریکا وجود دارد اما به نظر می رسد که این بازیکن باید به تیمی به جز اینتر میامی فکر کند چرا که صورتی پوشان تمایلی به خرید او ندارند. 

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اورلاندو سیتی گفت :" نیازی نیست که به کارنامه کیلور ناواس نگاه کنید تا ببینیم که چه دروازه بان فوق العاده ایست اما در حال حاضر به دنبال جایگزین برای دروازه بان خود نیستیم."

در حقیقت مارتینو به کالندر به صورت کامل اعتماد دارد و تمایلی به تغییر دروازه بانش ندارد. از سویی باشگاه سن دیگو که می خواهد در سال 2025 وارد لیگ آمریکا شود، به دنبال تقویت ترکیبش است که ناواس می تواند گزینه مناسبی برای انها باشد. کیلور با رئال مادرید سه بار قهرمان اروپا شد اما در ماه های اخیر در پی اس جی کمرنگ شده بود و به دروازه بان سوم تیمش تبدیل شده بود.

4125