ستاره 17 ساله برزیلی رئال مادرید مصدوم شد

ستاره 17 ساله برزیلی رئال مادرید مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- اندریک، ستاره جوان برزیلی باشگاه پالمیراس که از فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد شب گذشته دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از هیجان‌انگیزترین پدیده‌های دنیای فوتبال، اندریک، ستاره 17 ساله برزیلی است. بازیکنی که در این فصل به تیم اصلی پالمیراس راه پیدا کرد و توانست تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش شود. او در اوج جوانی عملکرد بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشت و همین عملکرد خوب باعث شد تا این بازیکن در لیست تیم ملی برزیل برای رقابت‌های کوپا آمریکا دعوت شود.

اندریک از فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد و هواداران این تیم امید زیادی به او بسته‌اند. کهکشانی‌ها امید دارند تا اندریک بتواند در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو مثلث برزیلی‌های خط حمله رئال مادرید را تکمیل کند. وینیسیوس و رودریگو نیز مثل اندریک به طور مستقیم از لیگ برزیل به رئال مادرید پیوستند و تجربه این بازیکنان باعث می‌شود تا اندریک سریع‌تر با تیم تطبیق پیدا کند.

اما در جریان دیدار شب گذشته پالمیراس مقابل ایندپندینته دل وایو اکوادور که با پیروزی نماینده برزیل به پایان رسید، اندریک دچار مصدومیت شد و مجبور شد تا در دقیقه 60 زمین مسابقه را ترک کند. او به کمک کادر درمان از زمین خارج شد و هنوز مدت زمان دقیق مصدومیت او مشخص نشده است.

این می‌تواند خبر نگران‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید باشد، چون اگر روند ریکاوری و درمان اندریک طولانی شود، او دیرتر به اردوی رئال مادرید اضافه می‌شود و به این ترتیب به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا با شرایط تیم سازگار شود. از طرفی این نگرانی برای کادر فنی تیم ملی برزیل نیز وجود دارد.

1428