دلیل عدم انتقال قدوس به پی‌اس‌جی و چلسی

دلیل عدم انتقال قدوس به پی‌اس‌جی و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - وکیل محمد قدوس بازیکن غنایی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو در مورد عدم انتقال این بازیکن به پی اس جی در تابستان گذشته صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، جنیفر ماندلویچ وکیل قدوس در این باره گفت :" در کل تابستان توییت هایی در مورد من می نوشتند و از من می خواستند که قدوس را به پی اس جی پیشنهاد بدهم و تلاش کنم تا او را به پاریس ببرم اما ما سعی می کردیم که شرایط را دنبال کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. در نقل و انتقالات پی اس جی می توانیم قدرت ژرژ مندس وکیل پرتغالی را ببریم."

در حقیقت در تابستان گذشته مارکو اسنسیو و گونسالو راموس دو تن از موکلان ژرژ مندس راهی پی اس جی شدند. وکیل محمد قدوس در مورد پیشنهاد چلسی نیز صحبت کرد:" با چلسی به توافق رسیده بودیم اما انتقال به سرانجام نرسید. با مائوریسیو پوچتینو صحبت کردم اما در نهایت این انتقال به سرانجام نرسید چرا که پیشنهاد چلسی به آژاکس بسیار اندک بود."

در حقیقت اولین پیشنهاد چلسی برای خرید قدوس 15 تا 20 میلیون یورو بوده است. این مهاجم غنایی در تابستان گذشته با 45 میلیون یورو از آژاکس راهی وستهام شد و پس از توماس پارتی به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ غنا تبدیل شد.

4125