واکنش جالب برادر امباپه به سوال یک هوادار در مورد رئال مادرید

واکنش جالب برادر امباپه به سوال یک هوادار در مورد رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - برادر کوچک تر کیلیان امباپه به سوالی در این باره پاسخ داد که آیا همچون برادرش به رئال مادرید ملحق می شود یا نه.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 25 ساله اعلام کرد که در این تابستان با پایان قراردادش با پی اس جی از پارک دو پرنس امضا می شود و به دوران حضورش در پایتخت فرانسه خاتمه خواهد بخشید. امباپه در 307 بازی در پی اس جی 256 گل زده است.  این بازیکن در سال 2017 از موناکو راهی پی اس جی شد و هفت سال در این تیم حضور داشت. امباپه در این مدت شش بار قهرمان لیگ فرانسه شد اما در لیگ قهرمانان اروپا توفیقی نداشت. 

کیلیان امباپه به احتمال فراوان به رئال مادرید ملحق شد. از سویی شایعاتی در مورد پیوستن برادر کوچک ترش ایتان نیز به رئال مادرید وجود داشت. ایتان در آکادمی پی اس جی بازی کرده و چهار بار در تیم بزرگسالان حضور داشته است.  ایتان 17 ساله نیز تا پایان فصل با پی اس جی قرارداد دارد و او هم می تواند در پایان فصل به مقصد جدیدی برود.

برادر کوچک تر امباپه امروز در حالی با هواداران پی اس جی مواجه شد که در خودرویش در حال امضا دادن به آنها بود. یکی از هواداران از ایتان پرسید که آیا او هم مثل برادرش به رئال مادرید ملحق می شود که پاسخ منفی داد!

در هر صورت به نظر نمی رسد که فصل آینده برادران امباپه با هم در رئال مادرید حضور داشته باشند و مسیرشان از هم جدا خواهند شد.

4125