غیر رسمی؛ پدیده برزیلی پالمیراس به چلسی پیوست

غیر رسمی؛ پدیده برزیلی پالمیراس به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- به گزارش فابریزیو رومانو، کار‌های انتقال استوائو ویلیان پدیده ۱۶ ساله برزیلی از باشگاه پالمیراس برزیل به چلسی انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی در ادامه خرید پدیده‌های دنیای فوتبال، این بار خرید وینگر چپ پای ۱۶ ساله از پالمیراس برزیل را قطعی کرد و باید منتظر اعلام رسمی این انتقال از سوی آبی‌ها بود.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، کارهای انتقال استوائو ویلیان به چلسی انجام شده است و باید این انتقال را قطعی دانست. به گفته‌ی رومانو توافقات بین چلسی پالمیراس صورت گرفته است. مبلغ این انتقال ۴۰ میلیون یورو + ۲۵ میلیون یورو پاداش خواهد بود.

چلسی توافقات شخصی با بازیکن را از ۱۰ روز پیش انجام داده است و این وینگر چپ پا از تابستان ۲۰۲۵ به تیم چلسی اضافه خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که ویلیان در سال ۲۰۲۵ قرض داده نمی‌شود و او در تیم اصلی چلسی حضور خواهد داشت.

مسئولین چلسی این وینگر را برای تیم اصلی در نظر گرفته‌اند و آن‌ها به استعداد شگفت انگیز ویلیان باور دارد و حس می‌کنند که او می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد. چلسی از این مسئله که ممکن است در آینده تیم‌های دیگری نیز به دنبال جذب این استعداد بیایند آگاه بود و آبی‌ها تلاش کردند تا سریع‌تر انتقال او را به لندن قطعی کنند.

۱۴۲۸