بهترین های سال لیگ برتر انگلیس مشخص شدند؛ رقابت دوباره آرسنال و منچستر سیتی

بهترین های سال لیگ برتر انگلیس مشخص شدند؛ رقابت دوباره آرسنال و منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – ارلینگ هالند، مهاجم منچستر سیتی، جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس، کسب کرد و بوکایو ساکا از آرسنال نیز، به عنوان بهترین بازیکن جوان سال شناخته شد.

به گزارش فوتبالی، هالند که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس، 36 گل را به ثمر رساند تا نقش پر رنگی در کسب عنوان قهرمانی تیمش در لیگ جزیره داشته باشد، بالاتر از جان استونز، کوین دی بروینه، بوکایو ساکا، مارتین اودگارد و هری کین، این جایزه را کسب کرد.

هالند پس از کسب این جایزه گفت:" بردن این جایزه با ارزش برای من باعث افتخار است. انتخاب شدن توسط حریفانت، حس بسیار خوبی است و می‌‌خواهم از همه کسانی که به من رای دادند، تشکر کنم. فصل فراموش نشدنی ای برای کل تیم بود وهمینطور برای خود من. بردن سه گانه چیزی بود که هیچ وقت تصورش را نمی‌کردم، در نتیجه کسب ان به همراه چنین بازیکنان خاصی، احساس فوق‌العاده ای بود. جان، رودری، روبن و کوین، همگی لیاقت حضور در تیم سال را داشتند و من بسیار خوشحالم که تلاش‌های آن‌ها اینگونه پاسخ داده شد. ما فصل گذشته خاطرات باور نکردنی ای ساختیم اما امسال می‌خواهیم که دوباره همان کار را انجام دهیم. ما فصل را خوب شروع کرده ایم و باید به همین راه ادامه بدهیم."

ساکا نیز در این بین، بالاتر از هم تیمی‌اش، گابریل مارتینلی و ارلینگ هالند، به عنوان بهترین بازیکن جوان سال اتحادیه بازیکنان حرفه ای لیگ برتر انگلیس شناخته شد. خرید 115 میلیونی جدید چلسی، مویسس کایسدو نیز در کنار ایوان فرگوسن، هم تیمی سابقش در برایتون و جیکوب رمزی، هافبک استون ویلا، در بین کاندیدا‌ها قرار داشتند. ساکا در هر سه دوره قبلی این مراسم، به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شده و پس از فصل درخشانی که با به ثمر رساندن 14 گل و 11 پاس گل، به همراه آرسنال سپری کرد، بار دیگر به این افتخار دست یافت.

این ستاره انگلیسی، پس از تونی آدامز، پاول مرسون، نیکولاس آنلکا، سسک فابرگاس و جک ویلشر، به 6 امین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد که این عنوان را کسب می‌کند. ساکا همچنین به همراه اودگارد، سالیبا و رمزدیل، هم تیمی‌های خود، در تیم منتخب فصل لیگ جزیره حضور پیدا کرد.

فصل گذشته رقابت تنگاتنگی بین آرسنال و سیتی شاهد بودیم که در این رقابت‌ها نیز دوباره نشانه‌های آن رقابت را مشاهده کردیم؛ باید دید که در فصل جاری دوباره این دو تیم بزرگ انگلیسی، یکدیگر را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ به چالش خواهند کشید یا خیر.

2102