با دو خرید بیشتر لیورپول قهرمان انگلیس خواهد شد

با دو خرید بیشتر لیورپول قهرمان انگلیس خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر جیمی کرگر، لیورپول در صورت خرید یک مدافع و یک هافبک باکیفیت در این تابستان، می تواند فصل موفقی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر از ادامه هفته سوم لیگ برتر، تیم های نیوکاسل و لیورپول در ورزشگاه سنت جیمز پارک مقابل هم به میدان رفتند. در ابتدا نیوکاسل با گل آنتونی گوردن از قرمزها جلو افتاد و حتی در نیمه اول ویرجیل فن دایک از زمین بازی اخراج شد، اما در 10 دقیقه پایانی نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. لیورپول در حالی که یک یار کمتر از میزبان داشت، اما با درخشش داروین نونیز موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد نیوکاسل عبور کند. 

حالا جیمی کرگر اسطوره قرمزها به اسکای اسپورتس گفت: "در 4 الی 5 سال گذشته، لیورپول بزرگ ترین رقیب منچسترسیتی بوده و سال گذشته آرسنال توانست کمی خودش را نزدیک کند. اما چرا لیورپول نمی تواند همان تیم همیشگی شود؟"

"ترکیب حال حاضر لیورپول برای به چالش کشیدن منچسترسیتی کافی نیست، اما آن ها هنوز فرصت دارند که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کاری انجام دهند و یک مدافع و هافبک بخرند. اگر چنین اتفاقی بیافتد، لیورپول دوباره بزرگ ترین رقیب منچسترسیتی در این فصل خواهد بود."

4416