پورموسوی به‌دنبال حفظ رکورد برابر استقلال

پورموسوی به‌دنبال حفظ رکورد برابر استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برای هفتمین بار برابر استقلال تهران، تیم خود را به میدان خواهد فرستاد و قصد دارد تا رکورد خوبش را برابر آبی‌های تهران حفظ کند.

به گزارش فوتبالی ، تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی فردا باید در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال تهران برود که سیروس پورموسوی هدایت آبی‌پوشان خوزستانی را برعهده دارد.

پورموسوی تا پیش از این دوبار به عنوان سرمربی استقلال خوزستان برابر همتای تهرانی خود قرار گرفته که موفق شده است در هر دو بازی برابر حریف نامدارش به برتری برسد. سرمربی استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم به عنوان سرمربی آبی‌پوشان خوزستانی‌ دوبار برابر استقلال تهران به میدان رفت که در هر دو بازی با نتیجه مشابه ۲ بر یک به پیروزی رسید و حالا به‌دنبال آن است تا در بازی فردا آمار خوب خود برابر حریف تهرانی را بهبود ببخشد.

این سرمربی خوزستانی تاکنون با ۳ تیم خوزستانی استقلال، فولاد و صنعت نفت آبادان برابر استقلال به میدان رفته که موفق به کسب ۲ پیروزی و ۲ تساوی شده و در ۲ بازی برابر استقلال تهران شکست خورده است.

در لیگ هجدهم پورموسوی درحالی که سرمربی فولاد بود برای سومین بار و در اولین دیدار وینفرد شفر(سرمربی وقت استقلال)، او را در تهران با نتیجه بدون گل متوقف کرد اما بازی برگشت دو تیم در اهواز، با برد پرگل چهار بر یک به سود تیم تهرانی تمام شد. در آن دیدار بود که لئوناردو پادووانی، مدافع برزیلی اسبق استقلال، مصدوم شد و برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.

پورموسوی در لیگ بیستم درحالی به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان انتخاب شد که در بازی رفت مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کند. در بازی برگشت شرایط برای نفتی‌ها و سرمربی بومی این تیم به گونه‌ای دیگری رقم خورد. این تیم که در نیم فصل اول شانس کسب سهمیه آسیایی را داشت در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی نتوانست نتایج خوب خود را تکرار کند و برابر استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

پورموسوی حالا برای هفتمین بار برابر استقلال به میدان خواهد رفت و باید دید این بار چه نتیجه‌ای برابر این تیم خواهد گرفت.

9989