الاهلی برای خرید هافبک سابق رئال مادرید دست به کار شد

الاهلی برای خرید هافبک سابق رئال مادرید دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ولخرجی عربستانی ها قرار نیست که به این زودی ها به پایان برسد و حالا نشریه اتلتیک گزارش داده است که الاهلی به شدت به دنبال خرید مارکوس یورنته هافبک کنونی اتلتیکو و محصول آکادمی رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، الاهلی در نظر دارد که با پرداخت 23 میلیون یورو انتقال مارکوس یورنته را نهایی کند. الاهلی تا کنون خرید ادوارد مندی، ریاض محرز و روبرتو فیرمینو را قطعی کرده است و حالا در نظر دارد که مارکوس یورنته را به عنوان ستاره جدید خود معرفی کند.

مارکوس که در حال حاضر 28 سال سن دارد، در اکادمی  رئال مادرید رشد کرد و پس از مدتی حضور در آلاوز دوباره به رئال مادرید برگشت. این بازیکن در نهایت با 35 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و حالا اتلتیکو فرصت دارد تا بخشی از هزینه ای که برای او داشته را جبران کند. مارکوس توان حضور در پست هافبک میانی و دفاع راست را دارد و به نظر می رسد که الاهلی می خواهد با حضور او صاحب بازیکنی شود که همچنان سالهای زیادی از فوتبالش باقی مانده است.

روند انتقال ستارگان دنیا به فوتبال عربستان به اتفاقی عادی تبدیل شده است و به نظر می رسد که چنین انتقالاتی بر خلاف گذشته چندان هواداران را شگفت زده نمی کنند.

4125