راموس و تصمیمی که باید برای آینده خود بگیرد

راموس و تصمیمی که باید برای آینده خود بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس که روزگاری یکی از بهترین مدافع های دنیا بود در حال حاضر بدون تیم است و باید دید که چه تصمیمی برای آینده خود می خواهد بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس پس از این که قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل 2022/23 به پایان رسید، دیگر قرارداد جدیدی با تیم پاریسی امضا نکرد و به این ترتیب تبدیل به یک بازیکن آزاد شد. البته عملکرد راموس در دو فصلی که در پی اس جی حضور داشت هم چندان چنگی به دل نزد و پی اس جی هم رغبتی به تمدید قرارداد راموس نداشت. راموس و مسی با هم به پاریسن ژرمن پیوستند. آن ها در تابستان 2021 راهی پی اس جی شدند اما نتوانستند این تیم را به رویای دیرینه اش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، برسانند.

مسی راهی اینترمیامی شده است اما راموس هنوز درباره آینده خود تصمیم گیری نکرده است. او باید در این پنجره نقل و انتقالاتی تصمیم نهایی خود را بگیرد چرا که در غیر این صورت بدون تیم خواهد ماند.

راموس که در حال حاضر 37 سال سن دارد، پیشنهادی از تیم فلامینگو برزیل داشت اما آن را رد کرد چرا که نمی خواهد راهی فوتبال برزیل شود. گفته می شود که راموس از الاتحاد عربستان هم پیشنهاد دارد و می تواند با کریم بنزما هم‌تیمی شود. از سوی دیگر سویا هم که تیم دوران جوانی راموس است می خواهد او را به خدمت بگیرد اما دستمزد زیادی به راموس نخواهد داد. لیگ آمریکا هم یک گزینه دیگر برای سرخیو راموس است؛ جایی که راموس می تواند در آن جا با آرامش فوتبال خود را به پایان برساند.

1470