اخراج مارسلو گایاردو هم دوای درد الاتحاد نبود

اخراج مارسلو گایاردو هم دوای درد الاتحاد نبود

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۲ رقابت های لیگ عربستان با تساوی خارج از خانه برای الاتحاد برابر الخلیج پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد عربستان که با بحران در فصل جاری روبرو شده و با تیم قهرمان فصل قبل لیگ عربستان کاملا متفاوت است پس از اخراج مربی آرژانتینی خود یعنی مارسلو گایاردو در هفته ۳۲ رقابت های لیگ عربستان در ورزشگاه خانگی تیم الخلیج  به مصاف این تیم رفت و یک تساوی ناامید کننده‌ خارج از خانه را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول الاتحاد مهمان در لحظات پایانی نیمه اول و در دقیقه ۴۵ توسط مهند الشنقیطی به گل اول و برتری خود رسید و همین یک گل برتری برای تیم الاتحاد تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا این تیم با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از الخلیج ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه زرد و مشکی شهر جده بود و هافبک های این تیم سعی کردند تا با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کنند اما در نهایت در دقیقه ۸۱ این تیم الخلیج بود که توسط محمد شریف مصری گل تساوی را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۱-۱ به پایان برسد.

با تساوی الاتحاد این تیم با ۵۱ امتیاز کماکان تیم پنجم جدول لیگ عربستان باقی ماند و الخلیج هم با ۳۷ امتیاز تیم رده یازدهم جدول لیگ عربستان لقب گرفت.

۱۰۰۹