سه ستاره‌ای که شیخ جاسم می‌خواهد برای منچستریونایتد بخرد

سه ستاره‌ای که شیخ جاسم می‌خواهد برای منچستریونایتد بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - شیخ جاسم قطری به دنبال این است که 100 درصد سهام باشگاه منچستر یونایتد را از خانواده گلیزر ها خریداری کند و به این ترتیب مالک باشگاه شیاطین سرخ شود.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که منچستر یونایتد در سال های اخیر با گلیزر ها اوضاع چندان خوبی نداشته است، هواداران منچستر یونایتد نیز بدشان نمی آید که قطری ها مالکیت باشگاه را در دست بگیرند و بتوانند با پول هایی که می آورند، منچستر یونایتد را تبدیل به باشگاهی کنند که برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس می جنگد و صرفا به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیست.

به گفته کریستین فالک، خبرنگار روزنامه بیلد، شیخ جاسم قطری سه ستاره را مد نظر قرار داده است تا در صورتی که توانست مالکیت باشگاه منچستر یونایتد را در دست بگیرد، آن ستاره ها را بخرد. کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، کینگزلی کومان از بایرن مونیخ و ادواردو کاماوینگا از رئال مادرید سه ستاره ای هستند که شیخ جاسم می خواهد اولین خرید هایش در منچستر یونایتد باشند.

در هر صورت باید دید که در نهایت شیخ جاسم قطری و مجموعه او موفق می شود مالکیت منچستر یونایتد را در دست بگیرد یا این که اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

1471