برتری دو گله شیاطین سرخ مقابل برایتون در ایستگاه پایانی لیگ برتر

برتری دو گله شیاطین سرخ مقابل برایتون در ایستگاه پایانی لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پایانی لیگ انگلیس منچستریونایتد و برایتون به مصاف همدیگر رفتند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و برایتون در برابر هم صف‌آرایی کردند که در نهایت منچستری‌ها با دو گل دالوت و هویلند موفق شدند حریف خود را از پیش رو بردارند.

نیمه نخست این بازی چندان پرحادثه نبود و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در این نیمه شاگردان دی زربی نسبتا بازی بهتری به نمایش گذاشتند و توانستند موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خود ایجاد کردند. آن‌ها در ۴۵ دقیقه اول ۱۰ شوت زدند در حالی که سهم منچستری‌ها تنها ۳ شوت بود.

اما با آغاز نیمه دوم، شاگردان تن هاگ به خودشان آمدند و توانستند شرایط را تغییر دهند. قرمزهای شهر منچستر در این نیمه بر بازی مسلط شدند اما باز هم تا دقیقه هفتاد و سوم مسابقه گلی زده نشد؛ تا این‌که دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه راسموس هویلوند اختلاف را دو برابر کرد تا خیال هواداران منچستریونایتد از کسب یک پیروزی در هفته پایانی راحت شود.

منچستریونایتد با این برد ۶۰ امتیازی شد و با توجه به برد چلسی و نیوکاسل از کسب جواز حضور در رقابت‌های اروپایی محروم ماند. اما آنها همچنان با قهرمانی در جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی این شانس را دارند که سهمیه لیگ اروپا را بدست آورند.

۱۴۲۸