بازیکن تازه‌وارد تیم لالیگایی، 10 روز پس از انتقالش با فصل وداع کرد!

بازیکن تازه‌وارد تیم لالیگایی، 10 روز پس از انتقالش با فصل وداع کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - عمر صدیق مهاجم نیجریه ای که ده روز پیش به عنوان جانشین الکساندر ایساک به سوسیه داد پیوسته بود، با ادامه فصل وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، نتیجه تست ها حاکی از آن است که مصدومیت صدیق در بازی یکشنبه مقابل ختافه بسیار شدید است و بدین ترتیب صدیق که ده روز پیش به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تابستانی راهی سوسیه داد شده بود، با ادامه فصل وداع کرد.

سوسیه داد انتقال صدیق را در روز اول سپتامبر به صورت رسمی اعلام کرد که برای خرید وی 20 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش پرداختند. مهاجم نیجریه ای جمعه هفته گذشته به تمرین سوسیه داد ملحق شد که در اولین بازی خود مقابل اتلتیکو پس از ده دقیقه گلزنی کرد تا خیلی سریع قلب هواداران سوسیه داد را به دست بیاورد.

صدیق که شماره 25 سوسیه داد را به تن می کرد دو بازی دیگر هم مقابل منچستریونایتد و ختافه داشت که در دقیقه 35 در بازی مقابل تیم مادریدی دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. حالا نتیجه تست های پزشکی نشان می دهند که مهاجم تازه وارد سوسیه داد با مصدومیت شدیدی مواجه شده است. باسکی ها پس از فروش 70 میلیونی ایساک به نیوکاسل تصمیم گرفتند که صدیق را به خدمت بگیرند که حالا با مصدومیت این مهاجم به شوک فرو رفته اند و باید منتظر نقل و انتقالات زمستانی باشند هر چند که فرصت خرید بازیکن آزاد را هم دارند که مشخص نیست که آیا می توانند گزینه مناسبی پیدا کنند یا نه.

4125