سه امتیاز برای رئال مادرید با گلزنی استعداد ترکیه‌ای

سه امتیاز برای رئال مادرید با گلزنی استعداد ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که رئال مادرید سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه قرار است که با بایرن مونیخ روبرو شود، کارلو آنچلوتی در این بازی به بسیاری از نفرات اصلی تیمش استراحت داده بود. همین استراحت دادن موجب شد تا فرصت به بازیکنانی مثل آردا گولر برسد.

گولر هم از این فرصتی که نصیبش شده بود، استفاده کرد و در دقیقه 29 بازی روی پاس دنی کاوراخال موفق شد دروازه رئال سوسیداد را باز کند. رئال مادرید با همین گل برنده بازی شد. حالا مادریدی ها تنها 4 امتیاز می خواهند تا قهرمان این فصل رقابت های لالیگا شوند و مشخص است که فاصله زیادی تا قهرمانی ندارند.

دیگر باید دید که عملکرد رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به چه شکل خواهد بود چرا که لالیگای این فصل متعلق به رئال مادرید است و حالا لیگ قهرمانان اروپا مانده است که مادریدی ها در تلاش برای قهرمانی در آن هستند.

1470