بارسلونا مذاکرات برای خرید ستاره رئال سوسیداد را از سر گرفت

بارسلونا مذاکرات برای خرید ستاره رئال سوسیداد را از سر گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، خرید یک هافبک دفاعی تراز اول و باکیفیت است.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا، نام‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد. از گزینه‌های باتجربه مثل توماس پارتی و مارسلو برزوویچ گرفته تا مارتین زوبیمندی جوان که بازیکن مورد علاقه ژاوی هرناندز برای این پست بود. اما در نهایت به‌علت مشکلات مالی زیادی که بارسلونا در آن قرار داشت، کادر فنی این تیم به خرید اوریول رومئو رضایت دادند.

رومئو نتوانست انتظارات را برآورده کند و هرگز بازیکن مورد انتظار هواداران بارسلونا نشد. او در قلب خط هافبک پراشتباه ظاهر شد و رفته‌رفته جایگاه خودش را در ترکیب اصلی بارسلونا از دست داد تا همچنان یک معضل جدی در این پست وجود داشته باشد.

رسانه‌ها مدعی شده‌اند که خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت هدف اصلی مدیران بارسلونا برای تابستان امسال است. آن‌ها می‌خواهند یک هافبک باکیفیت و آینده‌دار به خدمت بگیرند تا خیالشان از بابت این پست برای چند فصل راحت باشد. اما محدودیت‌های مالی مانند چند فصل اخیر دست مدیران را بسته است.

آن‌ها گزینه‌هایی نظیر آمادو اونانا و مارتین زوبیمندی را تحت نظر دارند اما خرید این بازیکنان هزینه زیادی برای باشگاه به همراه خواهد داشت، اما مدیران در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن یکی از این دو گزینه را به خدمت بگیرند.

به نقل از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، دکو اخیرا جلسه‌ای با نماینده مارتین زوبیمندی ترتیب داده است. این بازیکن رویای بزرگ ژاوی برای فصل آینده است.

1428