ستاره سوئدی نیوکاسل تبدیل به هدف اصلی آرسنال شد

ستاره سوئدی نیوکاسل تبدیل به هدف اصلی آرسنال شد

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد تا الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی نیوکاسل را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان پیش رو، خرید یک مهاجم جدید برای تقویت خط حمله است. آن‌ها بازیکنان زیادی از جمله ویکتور اوسیمن، گیوکرش و دوشان ولاهوویچ را زیر نظر دارند؛ اما در حال حاضر گفته می‌شود که الکساندر ایساک گزینه اصلی توپچی‌ها برای تقویت این پست است.

در فصلی که گذشت، ادی انکتیا و گابریل ژسوس نتوانستند انتظارات را برآورده سازند. با این‌که آرسنال بیشترین گل زده را در این فصل در اختیار دارد، اما این تیم هیچ نماینده‌ای برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس ندارد تا ثابت شود مهاجمان این تیم در حد و اندازه یک تیم مدعی قهرمانی ظاهر نشدند. عملکرد نه‌چندان خوب ژسوس و انکتیا، میکل آرتتا را مجاب کرد تا کای هاورتز را در این پست بازی بدهد.

این بازیکن آلمانی در هفته‌های اخیر به عنوان مهاجم نوک درخشان ظاهر شد، اما باز هم خلا یک مهاجم تمام‌کننده تخصصی احساس می‌شود. به همین خاطر، مدیران باشگاه لندنی تصمیم دارند تا یک مهاجم شش‌دانگ و کلاسیک به خدمت بگیرند. به گزارش رسانه‌ها، ایساک تبدیل به اصلی‌ترین گزینه آرسنال برای فصل آینده شده است.

این مهاجم سوئدی توانسته دوران موفقی را در پیراهن نیوکاسل پشت سر بگذارد و به همین ترتیب توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. چندی پیش صحبت‌های مطرح شد مبنی بر این‌که بارسلونا نیز قصد دارد این بازیکن را جانشین روبرت لواندوفسکی کند.

1428