ستاره اتریشی ضمن تایید احتمال ترک لایپزیش در تابستان: به فکر قدم بعدی هستم!

ستاره اتریشی ضمن تایید احتمال ترک لایپزیش در تابستان: به فکر قدم بعدی هستم!

پايگاه خبری فوتبالی - باواریایی‌ها که برای تقویت خط هافبک‌شان به دنبال بازیکنان جدید هستند، طبق گزارشات منابع و رسانه‌های آلمانی، کونراد لایمر اتریشی از لایپزیش را مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، در مصاحبه‌ای با خبرنگار این رسانه آلمانی، کونراد لایمر، بازیکن تیم ملی فوتبال اتریش و ستاره فعلی خط میانی باشگاه لایپزیش که یکی از هدف‌های نقل و انتقالاتی مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ نیز می‌باشد، احتمال انتقال خود در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری را رد نکرد. به عقیده ستاره ملی‌پوش و اتریشی باشگاه لایپزیش آلمان، پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان فرصتی است تا یک بازیکن برای قدم بعدی‌اش در آینده تصمیم‌گیری کند و می‌گوید: "شما باید در فصل تابستان هر سال از خود بپرسید که بهترین قدم بعدی برای شخص شما چیست. من مردی بسیار جاه‌طلب هستم و می‌خواهم برای کسب همه چیزهای ممکن و افتخارات مبارزه کنم. مهم است که روی زمان حال تمرکز کنید. من هیچ استرس و فشاری برای تصمیم‌گیری نمی‌بینم."

لازم به ذکر است که کونراد لایمر، ستاره ملی‌پوش و اتریشی باشگاه لایپزیش آلمان از جمله بازیکنانی است که مشتریان و تیم‌های خواهان بسیار زیادی از سراسر قاره اروپا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری دارد و مدیران و مسئولان باشگاه‌های متمول و سرشناس بسیاری از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا به دنبال جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن خوش نقش ملی‌پوش از تیم آلمانی لایپزیش می‌باشند که بایرن مونیخ نیز یکی از همین تیم‌های مشتری این ستاره اتریشی به شمار می‌آید.

9404