ستاره جوان هلندی آربی لایپزیش خواهان بازگشت به بارسلونا است

ستاره جوان هلندی آربی لایپزیش خواهان بازگشت به بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی سیمونز، ستاره این فصل آربی لایپزیش خواهان بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود، یعنی بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی سیمونز یکی از چندین ستاره پرورش‌یافته از آکادمی لاماسیا است. او در کنار کوبو، پابلو گاوی و لامین یامال به عنوان ستاره‌های آینده‌دار این آکادمی شناخته می‌شدند. این ستاره هلندی چند فصل پیش حاضر نشد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و به صورت آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

سیمونز با وجود ستاره‌هایی همچون امباپه، نیمار و لیونل مسی هرگز نتوانست فرصت زیادی برای بازی در تیم اصلی پاری سن ژرمن به دست بیاورد و به همین خاطر تصمیم گرفت تا به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود. او فصل گذشته در پی‌اس‌وی آیندهوون بازی کرد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. در تابستان قبلی، آربی لایپزیش این جوان هلندی را از پاری سن ژرمن قرض گرفت.

درخشش ژاوی سیمونز در بوندسلیگای آلمان باعث شد تا توجه تیم‌های زیادی به او جلب شود. او توانایی بازی در چند پست را دارد و می‌تواند مهره‌ای کلیدی برای هر مربی‌ای باشد.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، این روزها بحث بازگشت سیمونز به بارسلونا دوباره مطرح شده است. خود بازیکن تمایل زیادی دارد تا دوباره به بارسا بازگردد و به همراه این تیم به موفقیت برسد. پدر این بازیکن نیز عاشق ژاوی هرناندز است و آنقدر این سرمربی را در دوران بازی‌اش تحسین می‌کرد که نام فرزندش را ژاوی نام‌گذاری کرد.

بارسلونا نیز علاقه زیادی به این بازیکن دارد، چرا که می‌تواند مشکل این تیم را در جناح چپ خط حمله برطرف کند؛ اما مشکل اصلی باشگاه پاری سن ژرمن است که به سادگی با انتقال سیمونز به بارسلونا موافقت نمی‌کند. 

1428