تماس اولیه بارسلونا برای جویا شدن شرایط جذب دنی اولمو

تماس اولیه بارسلونا برای جویا شدن شرایط جذب دنی اولمو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا با دنی اولمو ستاره اسپانیایی باشگاه لایپزیگ آلمان تماس گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا با دنی اولمو تماس گرفته است. در این بین باشگاه لایپزیگ حاضر به پذیرش هیچ پیشنهادی برای ستاره اسپانیایی خود نیست و تنها بند آزادسازی او که ۶۰ میلیون یورو است را درخواست خواهد کرد. البته با وجود مشکلات مالی باشگاه بارسلونا این تیم علاوه بر تقویت خط هافبک به دنبال مهاجم، وینگر و مدافع کناری نیز خواهد بود.

بر اساس گزارش رسانه ها خواسته های ژاوی در نقل و انتقالات این است که یک هافبک دفاعی از بین جاشوا کیمیش، مارتین زوبیمندی یا گیدو رودریگز به جمع آبی و اناری ها اضافه شود و دو هافبک هجومی مانند برناردو سیلوا و دنی اولمو نیز راهی نیوکمپ شوند. البته دائمی شدن قرارداد کانسلو یا یک خرید به جای او نیز در صدر فهرست نیازهای ژاوی قرار دارد. خوان لاپورتا به ژاوی قول داده تمام تلاش خود را برای انجام خواسته های مربی به کار گیرد.

بر اساس اخبار ژاوی اعلام کرده تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا باقی بماند که مدیران تیم خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیم خود را با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت کن  و از لاپورتا انتظار دارد که به خواسته‌های او توجه کنند.

۱۰۰۹