بارسلونا به دنبال خرید در چهار پست؛ از هافبک اورتون تا ستاره لایپزیش

بارسلونا به دنبال خرید در چهار پست؛  از هافبک اورتون تا ستاره لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با وجود مشکلات مالی به دنبال تقویت ترکیبش در تابستان 2024 است که شمار زیادی از گزینه ها را مد نظر دارند.

به گزارش فوتبالی،  در خط هافبک، گویدو رودریگز بیشترین شانس را برای انتقال به بارسلونا دارد تا این تیم را در خط هافبک تقویت کند چرا که اوریول رومئو در مسیر جدایی قرار دارد.هافبک آرژانتینی بتیس در این فصل عملکرد درخشانی داشته است.

گزینه رویایی بارسلونا، جاشوا کیمیش هافبک بایرن مونیخ است و مدیران بارسا شرایط جذب آمادو اونانا هافبک دفاعی اورتون را هم زیر نظر دارند. اورتون برای فروش اونانا 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد و خرید او تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. 

بارسا به خرید بال چپ نیز فکر می کند که آنها با وکیل دنی اولمو تماس گرفته اند اما لایپزیش برای فروش این بازیکن، 60 میلیون یورو طلب کرده است.بارسایی ها با وجود هزینه 31+30 میلیون یورویی برای خرید ویتور روکه در زمستان، به دنبال خرید مهاجم هستند.  در صورت فروش قرضی روکه، بارسایی ها به دنبال جذب مهاجم ذخیره برای لواندوفسکی خواهند بود.  بارسایی ها باید تکلیف آینده ژائو کانسلو و جدایی مارکوس آلونسو را هم مشخص کنند و اگر این دو جدا شوند، باید به فکر خرید در پست دفاع کناری باشند. 

مارک گویو مهاجم آکادمی بارسلونا می تواند یکی از گزینه های تبدیل شدن به ذخیره لواندوفسکی باشد اما بارسایی ها ترجیح می دهند که گزینه مطمئن تری را در ترکیبشان داشته باشند.

4125