پاری سن ژرمن در مورد آینده ژاوی سیمونز تصمیم گیری خواهد کرد

پاری سن ژرمن در مورد آینده ژاوی سیمونز تصمیم گیری خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم هلندی و جوان پاری سن ژرمن که در لایپزیگ به شکل قرضی حضور دارد هنوز برای فصل آینده وضعیت مشخصی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی سیمونز مهاجم جوان تیم ملی هلند و باشگاه پاری سن ژرمن که در طول فصول اخیر به تیم های پی اس وی آیندهوون هلند و لایپزیگ آلمان قرض داده شده هنوز وضعیت روشنی برای تابستان آتی ندارد و به دلیل داشتن قرارداد با تیم فرانسوی باید منتظر تصمیم مدیران این باشگاه باشد. مطابق خبر نشریه دیلی میل با وجود لینک شدن ژاوی سیمونز به تیم هایی مانند چلسی و بارسلونا، باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل در مورد آینده این بازیکن جوان تصمیم خواهد گرفت و صحبت های مهم در هفته های آینده انجام خواهد شد. در این مرحله از فصل نکته مشخص این است که هنوز هیچ اتفاقی قطعی نیست.

باشگاه لایپزیگ آلمان به تیم پاری سن ژرمن اعلام کرده که آنها دوست دارند ژاوی را برای یک سال دیگر به صورت قرضی نگه دارند، اما اکنون این به پاری سن ژرمن بستگی دارد و به مدیران تیم آلمانی نیز گفته شده که شخص بازیکن نیز در تصمیم گیری آینده خود نقش خواهد داشت.

ژاوی سیمونز محصول آکادمی لاماسیا در تیم بارسلونا بود که پس از درخشش در این تیم در ۱۵ سالگی راهی پاری سن ژرمن شد اما در این تیم به یک مهره ثابت تبدیل نشد و باید دید در نهایت به چه باشگاهی خواهد پیوست.

۱۰۰۹