شوکی که ستاره پرتغالی به هواداران اتلتیکومادرید وارد کرد

شوکی که ستاره پرتغالی به هواداران اتلتیکومادرید وارد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکومادرید در حالی به مقطع پایانی فصل رسیده که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده تلاش می کند اما ممکن است که ستارگان سرشناسی را نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو مادرید مصدومیت های ژائو فلیکس و لمار را تایید کرده است و به نظر می رسد که هر دو بازیکن به علت مصدومیتشان مقابل اسپانیول ادامه بازیهای فصل را از دست می دهند.فلیکس که یکی از بازیکنان کلیدی اتلتیکو در ماه های اخیر بوده، در پیامی اینستاگرامی نوشت:" متاسفانه، خبر آن چیزی نیست که انتظارش را داشتم و با غمی عمیق باید اعلام کنم که نمی توانم در ادامه این فصل به تیم کمک کنم. حالا می توانم از بیرون از اتلتیکو حمایت کنم و سخت تلاش می کنم تا با نیروی بیشتری برگردم."

لمار دیگر مصدوم اتلتیکو مادرید در بازی با اسپانیول بود که با اشک از زمین خارج شد. بازیکن فرانسوی دوشنبه تست داد و نتیجه آزمایش ها خوشبینانه نیست. لمار سعی می کند که قبل از پایان فصل برگردد و به بازیهای حساس تیمش پیش از اتمام لالیگا مقابل سویا و سوسیه داد کمک کند. هکتور و خیمنز دیگر مصدومان اتلتیکو هستند که همچنان به ریکاوری ادامه می دهند. کوندوگبیا و فلیپه به علت محرومیت مقابل گرانادا حضور نخواهند داشت.

4125