ناصر الخلیفی: رئال می داند که نیمار فروشی نیست

ناصر الخلیفی: رئال می داند که نیمار فروشی نیست

سایت رسمی فوتبالی - شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید در تابستان آینده به گوش می رسد و ناصر الخلیفی، مدیرعامل پاری سن ژرمن، صراحتا اعلام کرد که این باشگاه به خوبی می داند که ستاره برزیلی فروشی نیست. 

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر صحبت های زیادی درباره پاری سن ژرمن و خصوصا دو ستاره این تیم، کیلیان امباپه و نیمار، مطرح شده است. اما ناصر الخلیفی قاطعانه معتقد است که قهرمان لیگ فرانسه قصد دارد ستاره های خود را حفظ کند. ناصر الخلیفی در گفتگو با مارکا درباره شرایط نیمار اظهار داشت: " او بسیار خوب است. نیمار فرد و بازیکن بی نظیری است. او قابلیت فداکاری خود برای تیم را نشان داده و شخصیت بزرگی برای غلبه بر این مصدومیت جدید دارد. او در پاریس مشغول طی کردن روند درمان خود بوده و سپس به بارسلونا و حالا به برزیل رفته است. نه رئال مادرید و نه هیچ باشگاه دیگری نیازی به تماس با ما برای خرید نیمار بازیکن دیگری ندارند. رئال مادرید به خوبی می داند که نیمار فروشی نیست و این بازیکن پاری سن ژرمن را در تابستان پیش رو ترک نخواهد کرد. ما رابطه بسیار خوبی با نیمار و پدر داریم و این رابطه تا مدت های طولانی باقی خواهد ماند. "

ناصر الخلیفی در ادامه درباره علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی به کیلیان امباپه و نیمار و نگرانی خود در این باره گفت: " کسانی که باید نگران باشند آنها هستند چرا که بهترین بازیکنان فردای دنیا در پاریس زندگی می کنند و این شهری است که آنها دوستش دارند و برای پاری سن ژرمن به میدان می روند که مدرن ترین باشگاه اروپاست و می تواند بلندپروازی و تصویر خوب آنها را تامین کند. "

1070